6. KOLO ANKETY O SEXY REKLAMU ROKU
Sex prodává, a proto z předcházejícího kola postoupilo pět nejlepších: Chivas Regal, Elle, Strenesse, Speedo a Palmers. Vítězem se stala reklama č. 12 – Strenesse, kterou za nejvíce sexy považovala čtvrtina hlasujících. Pátého kola ankety o nejvíce sexy reklamu roku se zúčastnilo celkem 647 čtenářů. Do dalšího, již 6. kola bylo nasazeno 10 novinek.
Soutěžní kampaně a hlasování naleznete ZDE
Více k soutěži:
Sex prodává. Oblíbený slogan všech reklamních agentur, které již neví kudy kam. Ale úplně stejně tak i oblíbená metoda, kterou používá celá řada společností a značek po celém světě, od lokálních až po ty nadnárodní.
Sex prodává. Tak přesně o tom je nová anketa časopisu Marketing & Media o nejvíce sexy reklamu.
Každé 3 týdny vám předkládáme dvanáct reklam nasazených v roce 2001/2002, které pracují s erotikou. Každé 3 týdny můžete prostřednictvím internetové stránky www.mam.cz/sexyreklama hlasovat pro svého favorita či favoritku. Vždy po třech týdnech postoupí pět nejúspěšnějších reklam do dalšího kola. Vždy po třech týdnech k nim přibude deset novinek. Rozhodněte, která z reklamních agentur a který ze zadavatelů reklamy si odnese na podzim titul Sexy reklama roku.
Sex prodává. Proto vás prosíme o zasílání vhodných tipů na zařazení do naší soutěže. Pokud váš inzerát vyhraje kolo, v němž bude nasazen, získáte od nás jako odměnu výpravnou publikaci Tomáše Třeštíka Česká reklamní a módní fotografie mapující vývoj novodobé historie tohoto oboru.
Podobné zprávy
