Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

6. KOLO ANKETY O SEXY REKLAMU ROKU

Redakce MAM27. 5. 2002

Sex prodává, a proto z předcházejícího kola postoupilo pět nejlepších: Chivas Regal, Elle, Strenesse, Speedo a Palmers. Vítězem se stala reklama č. 12 – Strenesse, kterou za nejvíce sexy považovala čtvrtina hlasujících. Pátého kola ankety o nejvíce sexy reklamu roku se zúčastnilo celkem 647 čtenářů. Do dalšího, již 6. kola bylo nasazeno 10 novinek.

Soutěžní kampaně a hlasování naleznete ZDE

Více k soutěži:
Sex prodává. Oblíbený slogan všech reklamních agentur, které již neví kudy kam. Ale úplně stejně tak i oblíbená metoda, kterou používá celá řada společností a značek po celém světě, od lokálních až po ty nadnárodní.
Sex prodává. Tak přesně o tom je nová anketa časopisu Marketing & Media o nejvíce sexy reklamu.
Každé 3 týdny vám předkládáme dvanáct reklam nasazených v roce 2001/2002, které pracují s erotikou. Každé 3 týdny můžete prostřednictvím internetové stránky www.mam.cz/sexyreklama hlasovat pro svého favorita či favoritku. Vždy po třech týdnech postoupí pět nejúspěšnějších reklam do dalšího kola. Vždy po třech týdnech k nim přibude deset novinek. Rozhodněte, která z reklamních agentur a který ze zadavatelů reklamy si odnese na podzim titul Sexy reklama roku.
Sex prodává. Proto vás prosíme o zasílání vhodných tipů na zařazení do naší soutěže. Pokud váš inzerát vyhraje kolo, v němž bude nasazen, získáte od nás jako odměnu výpravnou publikaci Tomáše Třeštíka Česká reklamní a módní fotografie mapující vývoj novodobé historie tohoto oboru.

×

EK prošetřuje Microsoft ohledně zákona o ochraně osobních údajů

Starší článek

Založena Evropská aliance marketingového výzkumu

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy
Foto: JCDecaux

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Média

Atmedia: Kam zmizela reklama pro děti?

Podle mediálního zastupitelství Atmedia se po loňském jarním poklesu ke komunikaci prostřednicím TV reklamy vrátily vesměs všechny společnosti, které ji…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag
Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více