Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ztráta Viacom stoupla na víc než miliardu dolarů

Redakce MAM25. 4. 2002

Čistá ztráta amerického mediálního koncernu Viacom v prvním čtvrtletí vzrostla na 1,11 miliardy dolarů ze 7,3 miliónu ve stejném období loňského roku především kvůli vysokým odpisům v divizi Blockbuster. Oznámila to firma s tím, že příjmy z reklamy v televizních a rozhlasových divizích jeví známky oživení.
Provozní zisk společnosti dosáhl 367,4 miliónu dolarů, tedy 21 centů na akcii, a překonal tak očekávání analytiků, kteří jej podle průzkumu firmy Thomson Financial/First Call odhadovali na 15 až 19 centů.
Tržby se snížily o 1,4 procenta na 5,67 miliardy dolarů z loňských srovnatelných 5,75 miliardy a zisk před zdaněním, splátkami úroků, odpisy a amortizací (EBITDA) klesl na 1,09 miliardy z 1,15 miliardy dolarů.
Do impéria Viacom patří televizní síť CBS, hudební kanál MTV a filmová studia Paramount Pictures. Firma rovněž vlastní největší řetězec videopůjčoven na světě Blockbuster, který ve středu oznámil zvýšení provozního zisku v prvním čtvrtletí o 42 procent na 66 miliónů dolarů díky pokračujícímu zájmu o filmy na nosičích DVD.
Po zahrnutí změn v účetnictví však divize Blockbuster vykázala čistou ztrátu 1,75 miliardy dolarů ve srovnání se ziskem 4,7 miliónu ve stejném období loňského roku. Blockbuster vlastní 7900 půjčoven po celém světě a během letošního roku hodlá otevřít zhruba 300 nových poboček.

-čtk-

×

Ernst & Young pohltí ve středoevropském regionu Andersena

Starší článek

Digitální televize si razí cestu do amerických rodin jen pomalu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více