Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zdravotnický veletrh Pragomedica zahájen

Redakce MAM9. 4. 2002

Čtyřiadvacátý ročník komplexu mezinárodních zdravotnických veletrhů Pragomedica dnes zahajuje na Výstavišti v Praze-Holešovicích a potrvá až do 12. dubna. Na ploše 15 tisíc metrů čtverečních zde špičkovou zdravotnickou techniku vystaví 268 firem z 22 zemí. Současně se na Výstavišti koná 6. ročník specializované výstavy pro zdravotně postižené Handicap
Ukázat to nejlepší z oborů lékařské techniky pro diagnózu a terapii je cílem veletrhu Pragomedica. Oblast farmaceutických výrobků představuje Pragofarma, na veletrhu Pragooptik budou prezentovány optické přístroje, Pragolabora představí přístroje a zařízení laboratoří. Výstavy budou otevřeny od 10:00 do 17:00, poslední den, v pátek 12. dubna, jen do 15:00 hodin.
Pragomedica představí i letos novinky ze zastoupených oborů, a to od nábytku pro zdravotnická zařízení, oděvů pro pacienty i personál, materiálu a dalších zdravotnických potřeb až po speciální lékařské přístroje, vybavení operačních sálů a specializovaných laboratoří.
K silně zastoupeným oborům patří mj. technika pro diagnózu a terapii, stimulace a náhrada orgánů a tkání, endoskopická diagnostika a terapie. Součástí veletrhu jsou i prostředky pro imobilní občany, počítačové vybavení a vybavení pro záchrannou a sanitní službu.
V doprovodném odborném programu je na první den připravena panelová předvolební diskuse, jejímž hlavním tématem budou názory politických stran na české zdravotnictví. Ve čtvrtek 11. dubna se v Národním domě na Vinohradech uskuteční 7. kongres České lékařské společnosti J.E. Purkyně.

-man-

×

Czech On Line zvýšil počet uživatelů internetu na 600 tisíc

Starší článek

V průměrném firemním vozovém parku je zastoupeno přibližně 3,5 různých značek

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více