Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Z pražských ulic zmizí chodící reklamní sloupy, pornografie se může vrátit na stánky

Redakce MAM3. 4. 2002

Z ulic hlavního města má od 1. července zcela zmizet pochůzková reklama. Pražané a turisté by už neměli potkávat lidi, kteří jim dávají letáčky, případně nesou poutače s informacemi o kulturních či sportovních akcích, provozovnách a službách. Vyplývá to z novely tržního řádu, kterou včera schválili pražští radní.
Postihu a citelné pokutě se vystaví i ten, kdo bude vkládat letáčky či navštívenky za stěrače zaparkovaných aut nebo bude používat reklamní zařízení na motorových vozidlech. Zaparkovaná zchátralá vozidla, která mají na střeše konstrukci s reklamou, se v poslední době začala objevovat zejména v centru Prahy. Za porušení tržního řádu může město uložit pokutu ve výši až 200 tisíc korun a městská část do 100 tisíc korun.
Novela také k 1. květnu ruší dosavadní striktní zákaz nabídky a prodeje pornografického tisku na tržištích. Erotické časopisy bude možné na těchto místech nabízet i prodávat, ale jen tehdy, budou-li zataveny v neprůhledné fólii a bude vidět pouze název.
Tržní řád, který vymezuje místa i pravidla pro prodej zboží a poskytování služeb mimo kamenné obchody, aktualizují radní dvakrát ročně.

-čtk-

×

Vysílací rada povolila Galaxii šířit vlastní náhradní program

Starší článek

AOL Time Warner dnes nabídne dluhopisy za čtyři miliardy dolarů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Česká televize

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více