Young Director Award 2002

16. 4. 2002 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Již po čtvrté se uskuteční mezinárodní soutěž mladých režisérů Young Director Award 2002. Jejím cílem je podpořit mladé talenty, usnadnit začínajícím režisérům vstup na reklamní trh a získávání prvních zakázek. Uzávěrka pro přihlašování prací je 24. dubna, do kdy musí být všechny materiály doručeny na adresu Commercial Film Producers of Europe. Soutěží se vždy ve dvou kategoriích: Broadcast (reklama, která běžela v TV nebo v kině) a Test commercials (reklama, produkovaná na zkoušku nebo v rámci projektu ve škole). Podmínkou je, aby přihlášené reklamy vznikly v období od června 2001 do června 2002 a musí jít o ranné práce režiséra tj. jednou ze čtyř prvních reklam, které natočil. Přihláška do soutěže nic nestojí. Vítězové budou vyhlášení v průběhu festivalového týdne na Cannes Lions 2002.

-gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.