Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vznikne jeden velký mediální výzkum?

Redakce MAM29. 4. 2002

Smlouva na realizaci největšího výzkumu spotřeby médií Media projekt, jehož zadavatelem je sdružení SKMO a realizátorem sdružení GfK, STEM/Mark a Taylor Nelson Sofres, vyprší k 31.12. 2002. V tuto chvíli se uvažuje, jakým způsobem zajistit další realizaci výzkumu. Podle informací M&M je jednou z uvažovaných možností i to, že by došlo k částečnému propojení Media projektu a výzkumu Market & Media & Lifestyle (MML), jehož realizátorem je firma Median. Výsledkem by mělo být to, že by vznikl jeden velký mediální výzkum a druhý by zkoumal spotřební chování. Vše je však zatím ve stadiu úvah a počátečního vyjednávání. Výzkum by pracoval s 30 tis. vzorkem, přičemž způsob dotazování na média by byl jednotný. Část by sbíral Median s tím, že určené množství respondentů by bylo požádáno o vyplnění MML. Tím by přibližně šestina vzorku byla společná.
Media projekt je založen na kontinuálním face-to-face dotazování, ročně osloví nejméně 30 tis. respondentů a je označován za „jednotnou měnu“ pro tisk a rozhlas. Zveřejňován je pololetně. Vzorek výzkumu MML má 15 tis. Respondentů, výstupy jsou poskytovány po čtvrtletích, dotazování je kombinované a týká se nejen mediálního chování, ale také postojů, nákupů a spotřebě domácností.

-mav-

×

Poděkování reklamní komunitě za kampaně po 11. září

Starší článek

Hlavní cenu letošního Academia filmu získal Nizozemec Tellegen

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Česká televize

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více