Vznikne jeden velký mediální výzkum?
Smlouva na realizaci největšího výzkumu spotřeby médií Media projekt, jehož zadavatelem je sdružení SKMO a realizátorem sdružení GfK, STEM/Mark a Taylor Nelson Sofres, vyprší k 31.12. 2002. V tuto chvíli se uvažuje, jakým způsobem zajistit další realizaci výzkumu. Podle informací M&M je jednou z uvažovaných možností i to, že by došlo k částečnému propojení Media projektu a výzkumu Market & Media & Lifestyle (MML), jehož realizátorem je firma Median. Výsledkem by mělo být to, že by vznikl jeden velký mediální výzkum a druhý by zkoumal spotřební chování. Vše je však zatím ve stadiu úvah a počátečního vyjednávání. Výzkum by pracoval s 30 tis. vzorkem, přičemž způsob dotazování na média by byl jednotný. Část by sbíral Median s tím, že určené množství respondentů by bylo požádáno o vyplnění MML. Tím by přibližně šestina vzorku byla společná.
Media projekt je založen na kontinuálním face-to-face dotazování, ročně osloví nejméně 30 tis. respondentů a je označován za „jednotnou měnu“ pro tisk a rozhlas. Zveřejňován je pololetně. Vzorek výzkumu MML má 15 tis. Respondentů, výstupy jsou poskytovány po čtvrtletích, dotazování je kombinované a týká se nejen mediálního chování, ale také postojů, nákupů a spotřebě domácností.
-mav-
Podobné zprávy

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu
Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)
