V Británii se rozmáhá e-bankovnictví

3. 4. 2002 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V Británii bylo v únoru 6,6 miliónu lidí, kteří spravovali své bankovní účty po internetu. Vyplývá to z výsledků výzkumu agentury MORI. Podle jejího odhadu je to necelá třetina Britů, kteří internet používají.
Počet lidí využívajících internetové bankovnictví se v Británii zvýšil o milión lidí proti říjnu minulého roku a o 2,5 miliónu proti dubnu 2001.
Pokud se připočtou i ti, kteří na internetu nakupovali, pak je to podle MORI polovina britských uživatelů světové komunikační sítě. Větší využití než bankovnictví má podle MORI mezi Brity internet pro vyhledávání informaci o zboží a službách, které je na prvním místě, ještě před používáním elektronické pošty. Asi polovina lidí uvedla, že brouzdá po internetu „jen tak“.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.