Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tři deníky dostaly Pulitzerovu cenu za krytí událostí 11. září

Redakce MAM9. 4. 2002

Nejprestižnější novinářské ocenění ve Spojených státech za rok 2001, Pulitzerovu cenu, obdržely za materiály týkající se teroristických útoků z 11. září loňského roku americké deníky The New York Times, The Wall Street Journal a The Washington Post.
Redaktoři The New York Times získali hlavní Pulitzerovu cenu v kategorii služby veřejnosti za seriál článků vycházejících pravidelně po teroristických útocích z 11. září na New York a Washington pod titulkem “A Nation Challenged” (Vzburcovaný národ).
Komise, která včera vyhlásila výsledky 86. ročníku Pulitzerovy ceny na půdě newyorské Kolumbijské univerzity, v zdůvodňujícím dopisu uvedla, že deník The New York Times “souvisle a vyčerpávajícím způsobem pokryl tragické události, načrtl oběti a vypátral příběhy lokálního i globálního charakteru”.
Podle komise redaktoři newyorského deníku přinesli “reportáže plné informací a detailů…, jež načrtly globální teroristickou síť a hrozby, které představuje”.
List The Wall Street Journal získal Pulitzerovu cenu za “vyčerpávající a do hloubky jdoucí krytí událostí za zvlášť obtížných podmínek teroristických útoků na New York”.
Reportéři The Washington Post vyhráli Pulitzerovu cenu za domácí zpravodajství nazvané Americká válka s terorismem, v jehož rámci přinesli kromě nových informací také sérii “kvalifikovaných analýz”.
Ocenění nesoucí jméno amerického novináře a úspěšného nakladatele maďarského původu Josepha Pulitzera (1847-1911) uděluje Kolumbijská univerzita v New Yorku ve 14 novinářských a  sedmi uměleckých kategoriích. Ceny mají hodnotu 7.500 dolarů kromě ocenění za službu veřejnosti, které má podobu medaile.

-čtk-

×

Policie odložila trestní oznámení na šéfa brněnské ČT Drahoše

Starší článek

Rádio Limonádový JOE v nabídce UPC ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Newsletter

Instagram bude filtrovat zprávy podle klíčových slov a emojis

Sociální sítě v poslední době čelí stále narůstajícímu tlaku na větší dohled nad škodlivým obsahem. Proti útočným zprávám nabídne Instagram lepší filtraci…
22. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více