Tiscali zvyšuje povědomí mezi Brity

26. 4. 2002 11:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Tiscali, poskytovatel internetových služeb, spouští několikamilionovou kampaň, jejíž cílem je dosáhnout v Británii známosti, alespoň takové jakou mají značky AOL a Freeserve. Součástí kampaně, která začíná 1. května, jsou televizní spoty a tiskové inzeráty v novinách a časopisech.
Poslední rok a půl společnost expandovala na další trhy, když kupovala místní středně velké poskytovatele internetových služeb např. World Online v Británii. Ty by se měli sjednotit pod zastřešující značkou Tiscali. V současné době má Tiscali zastoupení v 15 zemích. Přestože je ve Velké Británii čtvrtá na trhu, její znalost je stále velmi nízká.

-Gs-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení