Thomson a Vivendi uzavřely smlouvu o strategickém partnerství

24. 4. 2002 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Výrobce spotřební elektroniky Thomson Multimedia uzavřel minulý týden smlouvu o strategickém partnerství v oblasti digitálních médií s Vivendi Universal. Partnerství potrvá tři roky. Obě francouzské skupiny se spojily proti obsahovému pirátství na světovém trhu digitálních médií.
Vivendi očekává, že prostřednictvím strategického partnerství a jeho obchodu sníží náklady o více než 50 miliónů dolarů ročně. Thomson předpokládá výrazné překročení výnosů o 500 miliónů dolarů za rok.
Strategické partnerství bude realizováno prostřednictvím mnoha specifických smluv, jejichž dokončení se předpokládá koncem druhého čtvrtletí 2002.
Mezi tři hlavní oblasti, které smlouva pokrývá, patří ochrana před kopírováním, výrobky se širokopásmovým přístupem a video služby. Obě společnosti tak budou spolupracovat v boji proti obsahovému pirátství, dále budou posilovat svou spolupráci i v oblasti dekodérů Canal+ a dekodérů nové generace. Thomson, který je hlavním dodavatelem set-top boxů pro Canal Satellite, bude upřednostňován před konkurencí při dodávkách set-top boxů. Thomson bude mít rovněž přednost před konkurencí v dodávce video služeb.
Thomson nabízí své služby pro spotřebitele v zábavním a mediálním průmyslu ve více než 30 zemích. V loňském roce dosáhl obratu 10,5 miliardy euro a zaměstnává 73 tisíc lidí. Vivendi Universal je světovou vedoucí společností na poli médií a komunikace.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení