Stratosféra ruší u dvou titulů miniverze

2. 4. 2002 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Časopisy Style a CosmoGirl vydavatelství Stratosféra budou od května vycházet pouze v tzv. středním formátu. Stratosféra tedy ruší jak miniverze těchto titulů, tak jejich velký formát a bude je nabízet jenom ve střední verzi. V miniverzi a ve velkém formátu tak prozatím zůstávají časopisy Harper’s Bazaar a Cosmopolitan.
Jako první se ve střední verzi představil tuzemským čtenářům časopis Fit Styl vydavatelství Miami Media. Střední verze jsou v zahraničí velmi populární, svůj původ mají v Holandsku, revoluci například způsobily na trhu ženských časopisů v Anglii, kde Glamour šest měsíců po své premiéře dostihl nejprodávanější ženský titul Cosmpolitan. „Jak Style, tak CosmoGirl jsou cíleny na čtenářky se středními příjmy a s málo místem v kabelkách, tudíž je naprosto logické, že tyto dva časopisy budou ve střední verzi vycházet první,“ řekl ředitel Stratosféry Antonin Herbeck. Za výhodu těchto formátů se považuje cena, dále to, že jsou praktičtější a také ekologičtější.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.