Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stavební veletrhy v Brně si prohlédlo na 93.000 návštěvníků

Redakce MAM30. 4. 2002

Na 93 tisíc návštěvníků ze 40 zemí si prohlédlo Stavební veletrhy, které se v Brně konaly minulý týden. Na čisté výstavní ploše 61 tisíc metrů čtverečních se představilo na 1420 firem z 21 zemí. Uvádí to předběžná závěrečná zpráva, kterou má ČTK k dispozici.
Menší výstavní plocha než při loňském ročníku je podle pořadatelů dána tím, že letošního Mezinárodního stavebního veletrhu IBF se neúčastnili vystavovatelé stavebních strojů, kteří se prezentují vždy jednou za dva roky. Letos se nabídka v Brně soustředila na výstavby a rekonstrukce bytového fondu, podlahy, bednění a lešení.
Na komunálním veletrhu Urbis se představovaly především obce města a poprvé i kraje. Na tomto veletrhu se mohli představitelé obcí seznámit například s ochranou před povodněmi i s předpoklady získávání peněz z Evropské unie na rozvoj regionů. Na brněnském výstavišti se konal také Mezinárodní veletrh technických zařízení budov SHK a premiéru měl Envikongres.
Loni v dubnu se v Brně představilo 1395 firem z 20 zemí. Obsadily výstavní plochu téměř 62 tisíc metrů čtverečních. Příští ročník stavebních veletrhů se uskuteční od 13. do 17. dubna 2003 a mezi zvýrazněné obory budou patřit například malá stavební mechanizace, regenerace inženýrských sítí a rozvodů a na veletrhu Urbis opět Fórum investičních příležitostí.

-čtk-

×

Makro ČR chce letos zvýšit tržby na 35 z 32 miliard korun

Starší článek

Maserati se vrátilo do USA

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více