Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Spotřebitelé si opět nejvíce stěžovali na vyřizování reklamací

Redakce MAM10. 4. 2002

Celkem 3543 podání spotřebitelů, tedy zhruba stejně jako v předchozích letech, přijali loni pracovníci České obchodní inspekce. Nejčastějí se stížnosti týkaly způsobu vyřízení reklamace, resp. jejího zamítnutí prodávajícím. Loni tvořily více než třetinu všech přijatých podnětů.
Nejčastější jsou přitom stížnosti na postup prodávajících při reklamaci obuvi, mobilních telefonů, různých řemeslnických prací, textilních výrobků a různých druhů elektrospotřebičů.
Velkou frekvenci mají i stížnosti spotřebitelů na porušování informačních povinností, a to jak ve vztahu k výrobkům, tak k cenám.
Častým předmětem podání jsou odmítnutí prodávajícího nebo poskytovatele služby vydat na žádost spotřebitele doklad o koupi.
Téměř každý desátý podnět vychází ze stížnosti na předražování nebo nesprávné účtování, a to zejména v restauracích. V řadě případů, jak vyplynulo z následných kontrol ČOI, jsou tyto stížnosti oprávněné.
Kromě podání spotřebitelů se občané na ČOI obracejí s nejrůznějšími žádostmi o radu. Těchto dotazů loni její pracovníci zodpověděli telefonicky, přímo nebo elektronickou poštou zhruba 50 tisíc.

-čtk-

×

Oskar mění komunikační strategii

Starší článek

Na Slovensku vznikla Tisková rada, dohlížející na etiku novinářů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle
10. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více