Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Společnost Yahoo! prohloubila ztrátu na 54 miliónů dolarů

Redakce MAM11. 4. 2002

Americká internetová společnost Yahoo! zaznamenala v prvním čtvrtletí čistou ztrátu 53,65 miliónu dolarů. To je výrazné zhoršení proti srovnatelnému období loni, kdy čistá ztráta firmy činila pouze 11,49 miliónu dolarů.
Ztráta za první letošní čtvrtletí je už šestou čtvrtletní ztrátou v řadě, zástupci firmy ale přesto zvýšili odhad na příští období. Yahoo! sice zatím stále pociťuje nízký zájem o reklamu, která je jeho hlavním zdrojem příjmů, vedení firmy ale tvrdí, že už nalezlo nové zdroje.
Zlepšení je ale zřejmé na provozní bázi, kde firma vytvořila zisk 10,5 miliónu proti ztrátě 11,5 miliónu dolarů v prvním čtvrtletí minulého roku. Pokud se přehlédne zatím slabá výkonnost reklamních aktivit, oznámila firma i několik dobrých zpráv. Jednou z nich je třeba úspěšná akvizice firmy HotJobs.
Společnost Yahoo! dokončila akvizici firmy HotJobs během prvního čtvrtletí a příznivý efekt tohoto kroku zaznamenala téměř okamžitě. Jakmile firma přidala odkaz na tento server, skokově se zvýšila návštěvnost jejích stránek. Yahoo! začala zpoplatňovat i některé služby a ve zprávě zdůrazňuje, že vybudovala základnu asi půl miliónu platících zákazníků.
Celkové tržby firmě vzrostly na 192,67 z předchozích 180,22 miliónu dolarů, což je vysoko nad odhady analytiků. Ti očekávali zcela opačný vývoj a předpovídali, že celkové tržby se sníží na zhruba 175,3 miliónu dolarů. V prvním čtvrtletí minulého roku ale nebyly v celkových tržbách započteny výnosy společnosti HotJobs.

-čtk-

×

Rada České televize odvolala místopředsedkyni Hůlovou

Starší článek

Ředitelem výzkumu Mediaresearch je Pavel Charamza z KB

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více