Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Společnost AOL Time Warner prodala dluhopisy za šest miliard USD, čekala čtyři

Redakce MAM5. 4. 2002

Americká mediální a internetová společnost AOL Time Warner ve středu prodala dluhopisy za zhruba šest miliard dolarů. Získala tak asi o 50 procent více peněz, než původně očekávala, protože předběžně počítala s částkou asi čtyři miliardy dolarů.
Společnost získané prostředky použije na splátky krátkodobých dluhů, chce si ale také připravit pozici pro případné akvizice v budoucnu. Zájem o úpis dluhopisů byl přitom značný a investoři za ně nabídli asi deset miliard dolarů. Výnos z dluhopisů totiž činí až 7,753 procenta.
“Platí vám za to, že je budete vlastnit,” podotkl k vysokému úroku z dluhopisů Ben Matthews z bostonské investiční firmy John Hancock Advisors. AOL Time Warner ale nyní splácí bankovní půjčky v objemu téměř čtyř miliard dolarů, má ale splácet i krátkodobé dluhy za více než tři miliardy dolarů.
AOL po fúzi se společností Time Warner provozuje televizní síť Cable News Network, známější pod zkratkou CNN, vedle toho ale vydává také časopisy People a Sports Illustrated. Analytici v této souvislosti upozorňují, že by firma v budoucnu mohla převzít ještě další kabelové televize.
Společnost použije získané peníze především na splátku dluhů, které jí vznikly převzetím asi 49,5 procenta akcií ve společnosti AOL Europe. Cena za tento podíl, který prodala německá mediální společnost Bertelsmann, činí 6,75 miliardy dolarů a firma již asi 5,3 miliardy zaplatila v lednu. Zbývajících 1,45 miliardy dolarů má zaplatit v červenci.

-čtk-

×

Philips a Yahoo! zajistí část zpravodajství ze Světového poháru

Starší článek

Ředitelem Baumaxu je od března Christoph Drenk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Birell

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více