RRTV a Rada ČRo chtějí iniciovat novelizaci vysílacího zákona

25. 4. 2002 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání(RRTV) a Rada Českého rozhlasu pokládají stávající úpravu přidělování rozhlasových dokrývacích kmitočtů, tak jak ji upravuje nový zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání, za nevyhovující a vyvinou společnou iniciativu k novelizaci příslušných paragrafů zákona. Vyplývá to ze závěrů dnešního společného jednání obou rad.
Obě rady generální ředitel Českého rozhlasu informoval o připravované nové smlouvě mezi Českým rozhlasem a RFE/RL o dalším provozování stanice ČRo6/RSE. Tato smlouva by měla být uzavřena do konce prvního pololetí, přičemž zákonnou odpovědnost za vysílání této stanice ponese v plném rozsahu Český rozhlas. Dalším diskutovaným okruhem otázek byly některé problémy související s novelou zákona o Českém rozhlasu.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.