Ředitelem výzkumu Mediaresearch je Pavel Charamza z KB

11. 4. 2002 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od dubna se ředitelem výzkumu firmy Mediaresearch stal Pavel Charamza. Do firmy přišel z Komerční banky, kde působil jako ředitel odboru řízení rizik. V nové funkci bude odpovědný především za statistické a interpretační otázky projektu elektronického měření sledovanosti televize.
Společnost Mediaresearch vybrala Asociace televizních organizací (ATO) jako nového realizátora měření sledovanosti televize v ČR v letech 2002 až 2007 v loňském tendru. Projekt bude oficiálně zahájen 29. dubna 2002.
Mediaresearch bude měřit sledovanost v 1333 domácnostech. Současný projekt agentury TNS, který končí v dubnu, nabízí data z 600 domácností denně.
Členy ATO jsou Česká televize, FTV Premiéra, která drží licence na vysílání Primy, držitel licence na vysílání Novy CET 21 a Asociace komunikačních agentur.

-man-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.