Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reckitt Benckiser vyměnil McCann za Euro RSCG a JWT

Redakce MAM17. 4. 2002

Reckitt Benckiser, výrobce rychlobrátkového zboží (zejména čistících prostředků pro domácnost), který loni jen v ČR utratil za reklamu přes 305 milionů korun, dnes oznámil jména dvou reklamních agentur, které budou pro společnost mezinárodně zajišťovat reklamní servis. Jsou jimi Euro RSCG a J. Walter Thompson. Rozhodnutí platí i pro český trh.
Společnost Reckitt Benckiser vlastní řadu mezinárodních značek, zejména desinfekčních čistících prostředků Lysol, antiseptických Dettol, detergentu Woolite a Vanish, Calgonu, pracích prášků Finish, depilátorů Veet, čistící prostředky pro WC Harpic, Vanish, osvěžovačů vzduchu Airwick a Wizard a dalších značek jako Mortein, Gaviscom a Lemsip. Společnost má svá zastoupení v 60 zemích a své výrobky prodává ve 180 zemích světa.
Společnost se rozhodla konsolidovat svůj rozpočet u dvou mezinárodních sítí. Ty mají zajišťovat veškeré kreativní služby pro 5 hlavních kategorií na všech světových trzích. O kategorie “prostředky péče o tělo” a “prostředky péče o zdraví” se bude starat agentura J. Walter Thompson. Zbývající kategorie – “prací prášky a ostatní prostředky pro praní”, “prostředky na mytí nádobí” a “prostředky pro péči o domácnost” – získala Euro RSCG.
V roce 2001 činily reklamní výdaje Reckitt Benckiser na českém trhu 305 414 047 Kč. Z toho 99 % šlo do televize.
O možné výměně agentury z důvodu konfliktu zájmů se spekulovalo již delší dobu. Dosavadní agenturou společnosti Reckitt Benckiser byla McCann Erickson. Ta počátkem loňského roku koupila komunikační holding True North a s ním agenturu FCB, která pracuje pro konkurenta firmy Reckitt Benckiser v oblasti prostředků péče o domácnost – společnost SC Johnson.
Také agentura Move.advertising, která zajišťovala agenturní servis pro Reckitt Benckiser v oblasti prostředků na praní, bude muset přenechat budoucí zakázky právě Euro RSCG.

Autor: Gabriela Stará, Marketing & Media

×

Vivendi odvolala šéfa dceřiné televize Canal Plus

Starší článek

Perníková věž a Rok ďábla v první desítce nejnavštěvovanějších filmů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více