RadioMobil změní název sítě Paegas na T-Mobile 1. července
Společnost RadioMobil, která provozuje síť mobilních telefonů Paegas, změní od 1. července název sítě na T-Mobile. Značka Twist zůstane zachována. Na dnešní tiskové konfernci to řekl generální ředitel firmy RadioMobil Roland Mahler.
Působnost značky T-Mobile se od dneška kromě ČR rozšířila i na Rakousko a Velkou Británii. Produktů a služeb pod značkou T- Mobile tak může využít téměř 40 miliónů zákazníků dceřiných společností T-Mobile.
T-Mobil chce zákazníkům nabídnout více služeb určených pro zábavu. “Rozšíříme platformu pro stahování log, vyzváněcích tónů a obrázkových zpráv SMS, takže bude použitelná pro více typů telefonů než dnes,” dodal Mahler.
Od poloviny roku bude také možné stahovat tzv. Java applety přímo ze serverů, které provozuje T-Mobile, nebo z internetu. V budoucnu umožní tato technologie používat mobilní telefon ke stažení libovolných programů, například pro obchodování s cennými papíry nebo mobilní nákupy.
“Předpokládáme, že letos v rámci skupiny prodáme asi 22 miliónů mobilních telefonů, z nichž 20 miliónů budou tvořit přístroje podporující WAP či GPRS,” uvedl předseda představenstva RadioMobilu Michael Günther.
Sbližování bezdrátových, mobilních a internetových služeb bude završeno zavedením nové značky T-Mobile online.cz, která postupně nahradí dosavadní značku Click, uvedl dále Mahler.
Dceřiné a přidružené společnosti koncernu Deutsche Telekom poskytují služby více než 67 miliónům uživatelů mobilních telefonů v 19 zemích světa. T-Mobil je prvním transatlantickým poskytovatelem služeb mobilní komunikace, který využívá digitální bezdrátovou technologii standardu GSM.
Podle mezinárodních účetních standardů utržil loni Radiomobil 21,1 miliardy korun proti 17,8 miliardy o rok dříve. Firma loni zvýšila počet zákazníků o milión na 2,85 miliónů. Začátkem března oznámila překročení hranice tří miliónů klientů. Počet zákazníků Eurotelu, RadioMobilu a Českého Mobilu se loni v ČR zvýšil o 60 procent na 6,95 miliónů klientů.
-čtk-
Podobné zprávy
Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?
V marketingu se více soustředíme na značku
