Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada předběžně souhlasí s převodem Železného podílu v CET 21

Redakce MAM18. 4. 2002

Předběžný souhlas s převodem obchodního podílu Vladimíra Železného v CET 21 na společnost Meto a.s. vyslovila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Po jednání rady to řekl její mluvčí Pavel Barák. Rada vyslechla předsedu představenstva MEF Holding Jiřího Šmejce, který informoval o zájmu jeho firmy získat prostřednictvím dceřiné společnosti Meto majoritní podíl v TV Nova. “Rada vyslovila předchozí souhlas, ale nezakládá to žádné nové skutečnosti, ani to nevytváří právní fikci,” zdůraznil Barák.
Souhlasem podle něj mediální rada pouze umožnila, aby CET 21 podnikala další kroky k případnému vypořádání s nároky americké strany. “Je to čistě formální krok, který odstraňuje formálně- právní překážku v tom, aby CET 21 mohla dál jednat s americkou protistranou ve věci sporu,” dodal Barák.
“Vítáme dnešní rozhodnutí rady,” reagoval pro ČTK Šmejc. K realizaci transakce podle něj zbývá už jediné, a to souhlas CME. “Všechny ostatní podmínky nutné pro její uskutečnění už byly splněny. Nyní se ukáže, zda CME bude postupovat obchodně a pragmaticky s ohledem na zájmy svých akcionářů,” uvedl.
Rada již žádost o převod Železného podílu na Meto v polovině března projednávala, rozhodnutí však odložila na dobu vyřešení soudní blokace podílu. Podle Baráka si rada k této záležitosti nechala od dvou nezávislých expertů vypracovat posudek, jaký dopad by její rozhodnutí mělo v situaci, kdy je Železného podíl předběžným opatřením soudu zablokován.
MEF Holding koncem ledna oznámil, že hodlá získat majoritu v CET 21, která drží licenci na vysílání Novy. Prostřednictvím své dceřiné firmy MEF Media již drží 24 procent a uzavřel dohodu o získání dalších podílů Josefa Alana, Vlastimila Venclíka a Petera Hunčíka. Spolu se Železného podílem by tak MEF Holding získal 57,26 procenta CET 21.

-čtk-

×

První číslo Instinktu se dnes objevilo na stáncích

Starší článek

Avokádo by mělo účinkovat v čtrnáctimilionové kampani

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více