Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada dnes bude zřejmě hlasovat o programu RTV Galaxie

Redakce MAM9. 4. 2002

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání bude zřejmě dnes rozhodovat o programovém schématu televize Galaxie v časech, které původně licence vyhrazovala televizi TV3. Sdělil to mluvčí rady Pavel Barák. Rada totiž v pátek dočasně zrušila podmínku, podle níž musela Galaxie přebírat ve vyhrazených časech program TV3. Rada však zatím nestanovila programové schéma.
Vedení RTV Galaxie radě zaslalo návrh schématu, který je shodný se skladbou programu jakou měla TV3. Podle místopředsedy představenstva RTV Galaxie Ervína Perthena by tedy Galaxie, která vysílá v pozemně Praze a Hradci Králové, chtěla vysílat v časech původně vyhrazených TV3 filmy, sport, hudbu a zábavu.
Perthen uvedl, že Galaxie je připravena spustit celodenní vysílání v okamžiku, kdy od rady obdrží konečné rozhodnutí včetně schváleného programového schématu. Z vysílání Galaxie by tak měl zmizet titulek, který oznamuje, že TV3 neumožnila Galaxii přebírat program. Titulek je nyní na obrazovkách Galaxie zhruba polovinu vysílacího času.
Společnost TV3 podle předsedy představenstva mateřské České mediální společnosti Jana Obrmana rozhodnutí rady analyzuje. Podle Obrmana opatření rady znamená, že nyní Galaxie nemůže vysílat ani titulek.
Zrušení licenční podmínky na přebírání programu TV3 je omezeno buď do pravomocného rozhodnutí soudu o odnětí vysílací licence nebo do 31. srpna.
Galaxie vysílá v Praze na třech a v Hradci Králové na jednom vysílači. Loni v prosinci jí sice rada odebrala vysílací licenci, RTV Galaxie se však odvolala k soudu. Ten zatím nerozhodl.

-čtk-

×

Budvar a AB rozdílně prezentují výsledky sporu v Austrálii

Starší článek

Czech On Line zvýšil počet uživatelů internetu na 600 tisíc

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více