Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Propagace reformy české armády bude stát až 80 miliónů

Redakce MAM23. 4. 2002

Ministerstvo obrany vynaloží na propagaci reformy české armády ze svého rozpočtu 70 až 80 miliónů korun. České televizi to včera řekl ministr obrany Jaroslav Tvrdík. Jednou z forem propagace jsou také letáky, které nechala armáda vložit do včerejšího pražského vydání Mladé fronty Dnes. Letáky vyšly zhruba ve stotisícovém nákladu.
Tvrdík ČT řekl, že letáky jsou počátkem kampaně českých ozbrojených sil kvůli závazkům, které má země vůči NATO. Kampaň podle něj platí ministerstvo obrany ze svého rozpočtu.
Předseda sněmovního výboru pro obranu a bezpečnost Petr Nečas (ODS) říká, že to jsou vyhozené peníze. Podle něj drtivá většina lidí profesionalizaci armády už dlouho podporuje. “Obávám se, že to je forma předvolební agitky dělaná za peníze daňových poplatníků,” podotkl Nečas. Tvrdík k tomu uvedl, že není možné přestat s profesionalizací a plněním závazků jenom proto, že budou volby.
Podle ČT stojí tato propagace v průměru kolem 300 tisíc korun.

-čtk-

×

V Praze se uskuteční mezinárodní veletrh Svět zábavy

Starší článek

Miliónový závod a Harry Potter vedou tabulku návštěvnosti kin

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více