Propagace reformy české armády bude stát až 80 miliónů
Ministerstvo obrany vynaloží na propagaci reformy české armády ze svého rozpočtu 70 až 80 miliónů korun. České televizi to včera řekl ministr obrany Jaroslav Tvrdík. Jednou z forem propagace jsou také letáky, které nechala armáda vložit do včerejšího pražského vydání Mladé fronty Dnes. Letáky vyšly zhruba ve stotisícovém nákladu.
Tvrdík ČT řekl, že letáky jsou počátkem kampaně českých ozbrojených sil kvůli závazkům, které má země vůči NATO. Kampaň podle něj platí ministerstvo obrany ze svého rozpočtu.
Předseda sněmovního výboru pro obranu a bezpečnost Petr Nečas (ODS) říká, že to jsou vyhozené peníze. Podle něj drtivá většina lidí profesionalizaci armády už dlouho podporuje. “Obávám se, že to je forma předvolební agitky dělaná za peníze daňových poplatníků,” podotkl Nečas. Tvrdík k tomu uvedl, že není možné přestat s profesionalizací a plněním závazků jenom proto, že budou volby.
Podle ČT stojí tato propagace v průměru kolem 300 tisíc korun.
-čtk-
Podobné zprávy
Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu
Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)
