Propagace reformy české armády bude stát až 80 miliónů

23. 4. 2002 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Ministerstvo obrany vynaloží na propagaci reformy české armády ze svého rozpočtu 70 až 80 miliónů korun. České televizi to včera řekl ministr obrany Jaroslav Tvrdík. Jednou z forem propagace jsou také letáky, které nechala armáda vložit do včerejšího pražského vydání Mladé fronty Dnes. Letáky vyšly zhruba ve stotisícovém nákladu.
Tvrdík ČT řekl, že letáky jsou počátkem kampaně českých ozbrojených sil kvůli závazkům, které má země vůči NATO. Kampaň podle něj platí ministerstvo obrany ze svého rozpočtu.
Předseda sněmovního výboru pro obranu a bezpečnost Petr Nečas (ODS) říká, že to jsou vyhozené peníze. Podle něj drtivá většina lidí profesionalizaci armády už dlouho podporuje. „Obávám se, že to je forma předvolební agitky dělaná za peníze daňových poplatníků,“ podotkl Nečas. Tvrdík k tomu uvedl, že není možné přestat s profesionalizací a plněním závazků jenom proto, že budou volby.
Podle ČT stojí tato propagace v průměru kolem 300 tisíc korun.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení