Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prima chce zvýšit výkon brněnského vysílače na čtyřnásobek

Redakce MAM16. 4. 2002

Společnost FTV Premiéra, která drží licenci na TV Prima, chce zvýšit výkon vysílače Brno- Hády na čtyřnásobek. Pokrytí signálem TV Prima z brněnského vysílače by se tak zvětšilo zhruba dvojnásobně, což by v místech s novým pokrytím přineslo zkvalitnění přijímaného signálu. Žádostí se bude podle mluvčího Pavla Baráka ve čtvrtek na výjezdním zasedání v Plzni zabývat Rada pro rozhlasové a televizní vysílání.
S Českou televizí si chce Prima vyměnit vysílač v Malé Skále tak, aby mohla přijímat primární signál z Ještědu, což by jí přineslo zlepšení místního pokrytí.
Prima chce také v době vysílání přenosů fotbalových ligových utkání změnit čas, který je vyhrazen pro regionální zpravodajství. Provozovatelé by se tak s lokálním zpravodajstvím mohli do vysílání Primy připojovat o přestávkách fotbalových utkání.
Rádio FM Plus z Plzně chce zase například v Příbrami nově vytvořit časové úseky pro lokální vysílání. Na vědomí rada má vzít změny v dozorčí radě televizní společnosti TV3. Projednat by měla také analýzu o objektivitě zpravodajských a publicistických pořadů týkajících se sporu TV3 s RTV Galaxií a Martinem Kindernayem v televizích v posledních dvou měsících loňského roku.

-čtk-

×

Šmejc má informovat mediální radu o zájmu MEF Holdingu o Novu

Starší článek

Televize Galaxie možná obnoví celodenní vysílání již o víkendu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Birell

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více