Prima chce zvýšit výkon brněnského vysílače na čtyřnásobek

16. 4. 2002 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost FTV Premiéra, která drží licenci na TV Prima, chce zvýšit výkon vysílače Brno- Hády na čtyřnásobek. Pokrytí signálem TV Prima z brněnského vysílače by se tak zvětšilo zhruba dvojnásobně, což by v místech s novým pokrytím přineslo zkvalitnění přijímaného signálu. Žádostí se bude podle mluvčího Pavla Baráka ve čtvrtek na výjezdním zasedání v Plzni zabývat Rada pro rozhlasové a televizní vysílání.
S Českou televizí si chce Prima vyměnit vysílač v Malé Skále tak, aby mohla přijímat primární signál z Ještědu, což by jí přineslo zlepšení místního pokrytí.
Prima chce také v době vysílání přenosů fotbalových ligových utkání změnit čas, který je vyhrazen pro regionální zpravodajství. Provozovatelé by se tak s lokálním zpravodajstvím mohli do vysílání Primy připojovat o přestávkách fotbalových utkání.
Rádio FM Plus z Plzně chce zase například v Příbrami nově vytvořit časové úseky pro lokální vysílání. Na vědomí rada má vzít změny v dozorčí radě televizní společnosti TV3. Projednat by měla také analýzu o objektivitě zpravodajských a publicistických pořadů týkajících se sporu TV3 s RTV Galaxií a Martinem Kindernayem v televizích v posledních dvou měsících loňského roku.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.