Přenos pohřbu královny matky sledovalo 23 miliónů Britů

11. 4. 2002 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejméně 23 miliónů lidí sledovalo úterní pohřeb britské královny matky Alžběty. V údaji ovšem ještě nejsou zahrnuti ti, kteří se na televizi dívali v práci nebo ve škole. Podle odborníků se tak pohřeb stal jednou z nejvíce sledovaných událostí v historii monarchie.
Na pohřeb princezny Diany před pěti lety se dívalo více než 30 miliónů lidí, na její svatbu s následníkem trůnu, princem Charlesem, asi 28 miliónů lidí.
Odborníci už označili pohřeb královny matky za největší přímý přenos z exteriéru v dějinách britské televize. Každá z hlavních britských společností zapojila asi sto kamer. Nejvíce jich bylo ve Westminsterském opatství a v jeho okolí, ale pokrývaly také celou trasu rakve z Londýna do Windsoru.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.