Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Počet zákazníků kabelových firem již dva roky stagnuje na 650 tisících

Redakce MAM2. 4. 2002

Na zhruba stejné úrovni se již dva roky drží počet zákazníků tří největších kabelových firem na českém trhu. Společnosti UPC, Intercable a TES Media, které ovládají přes 80 procent tuzemského trhu, měly loni dohromady okolo 650 tisíc klientů. Během deseti let do rozvoje sítí podle údajů zastřešující České asociace kompetitivních komunikací investovaly přes 11 miliard korun.
Stagnaci ve vývoji počtu zákazníků podle odborníků zavinilo zejména výrazné zdražování v minulém roce. Jednička na trhu, kterou je s více než 370.000 klienty UPC, loni na začátku roku zvýšila ceny části zákazníků z bývalé společnosti Dattelkabel až o 280 procent. Intercable se zhruba 190.000 klienty loni zvýšila ceny v dubnu a květnu a TES Media, která má kolem 85.000 zákazníků, zdražila loni na podzim o několik desítek procent. Jako důvod přitom firmy uvedly narovnání historických cen, které nekryjí vynaložené náklady.
V letošním roce bude cenová politika kabelových firem opatrnější. Zatímco Intercable zvýšila v březnu ceny zhruba o deset procent, UPC zatím vyčkává a TES Media plánuje změnu sazeb až na podzim. Firmy se ale shodují, že nepůjde o nějaký výrazný cenový skok.
Podle dobře informovaného zdroje v současnosti jednají Intercable a TES Media o fúzi, která má vyústit v prodej zahraničnímu finančnímu investorovi. Společnosti informaci nevyvrátily, ale odmítly ji komentovat. “V současnosti se k danému tématu nevyjadřujeme,” uvedl obchodní ředitel TESu Dušan Jelínek.
Největší tři kabelové firmy disponují přípojkami do zhruba 1,1 miliónu domácností. Zatímco služby UPC může podle údajů z roku 2000 využívat 600.000 domácností, u Intercable je to 370.000 bytů a u TES Media 116.000 domácností.

-čtk-

×

Připojení na internet přes mobil je značně dražší než pevná linka

Starší článek

Česká televize chce v příštím roce zavést sportovní kanál

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více