Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Perníková věž a Rok ďábla v první desítce nejnavštěvovanějších filmů

Redakce MAM17. 4. 2002




Dva domácí snímky jsou v první desítce nejnavštěvovanějších titulů českých kin. Podle informací Unie filmových distributorů skončila o víkendu Šteindlerova Perníková věž na čtvrtém a Zelenkův Rok ďábla na šestém místě.


První byl už podeváté příběh Harryho Pottera. Na dalších místech jsou rovněž americké snímky Miliónový závod a Čistá duše. Malý kouzelník do kin přilákal přes sedmnáct tisíc víkendových diváků, kteří v pokladnách nechali téměř 1,5 miliónu korun.


První dvacítka nejnavštěvovanějších titulů obsahuje i další dva domácí snímky. Výlet Alice Nellis je jedenáctý a Troškova Andělská tvář sedmnáctá.


Perníková věž a Rok ďábla jsou i v tabulkách mapujících návštěvnost kin na Moravě, v Praze a Brně. Nejlépe si vedly na Moravě, kde v konkurenci americké tvorby skončily na čtvrtém a šestém místě.


Žebříček návštěvnosti českých kin v týdnu od 4.dubna 2002 podle Unie filmových distributorů


×

Reckitt Benckiser vyměnil McCann za Euro RSCG a JWT

Starší článek

Český Mobil má milión zákazníků, do pololetí čeká provozní zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202119. 4. 2021
Lidé

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více