Novou komunikační strategii provázenou sloganem „Oskar. To dává smysl“ představil třetí GSM operátor Český mobil, provozovatel mobilní sítě Oskar. Po dvou letech se změní styl reklam na Oskara, vzhled informačních materiálů, prodejen, webových stránek i základních sad s Oskartami.
Kreativní zpracování nově pojaté propagace Oskara je dílem reklamní agentury McCann – Erickson. Ta vytvořila tři televizní spoty, režírované Vladimírem Michálkem, a několik variant tiskových a outdoorových reklam. Kampaň zatím ve formě teaseru odstartovala už 8. dubna. Podle Sylvie Scott, vice prezidentky marketingu Českého mobilu, chce nyní Oskar na místo oslovení široké veřejnosti zacílit svou pozornost na jednotlivé cílové skupiny. Současně s novou podobou reklamní strategie představil Oskar také dva nové produkty – 30denní záruku vrácení peněz za mobilní telefon a Testkartu, speciální testovací SIMkartu s kreditem 100 Kč.
-jj-