Novináři mohou získat cenu za článek o česko-německých vztazích

2. 4. 2002 11:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nadace Konrad-Adenauer-Stiftung a Prager Zeitung vypsali novinářskou cenu pro redaktory z malých lokálních redakcí nebo jednotlivce. Tématem soutěžních prací je rozšiřování Evropské unie a vstup České republiky do EU. Velká pozornost by měla být věnována důsledkům tohoto kroku na česko- německé vztahy. Vítěz získá laptop.
Soutěžní práce musí být zveřejněny od 1. června 2001 do 30. června 2002 nejméně v jedněch novinách, které v republice vycházejí. Články mohou do soutěže poslat autoři, ale také šéfredaktoři, vydavatelé i čtenáři. Příspěvky do soutěže mohou zájemci zaslat nejpozději do 31. července na adresu Prager Zeitung, Třebízského 7, 12121 Praha 2, heslo: lokální novinářská cena. Bližší informace poskytnou na pražském telefonním čísle 22252530.

-man-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.