Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Německý Hornbach zvýšil čistý zisk o 43 procent

Redakce MAM11. 4. 2002

Německý prodejce stavebních materiálů a potřeb pro dům a zahradu Hornbach- Baumarkt-AG zvýšil v uplynulém finančním roce čistý zisk o 43 procent na 33 miliónů eur. Podle vlastní výroční zprávy Hornbach vděčí za růst zisku zahraničním aktivitám s nižším zdaněním a nižší sazbě daně v Německu. Fiskální rok firmy, jež má prodejny také v České republice, skončil 28. února.
Konsolidované tržby společnosti podle předběžných čísel vzrostly meziročně o 9,4 procenta na 1,67 miliardy eur. Náklady se zvýšily se vstupem Hornbachu na švýcarský a švédský trh. Vedle stavebních materiálů a rozmanitých potřeb pro dům a dílnu vede Hornbach i zahradnický sortiment.
Prodejních center měla firma na konci února 91, o rok dříve jich bylo 82. V Německu má Hornbach 75 prodejen, sedm v Rakousku, pět v Nizozemsku a tři v Česku. Jedno prodejní centrum má Hornbach v Lucembursku. Pět nových středisek Hornbach v minulém roce otevřel v Německu, po dvou v Rakousku a Nizozemsku.
Tržby v prodejnách, které byly v provozu i o rok dříve, včetně zahraničních stouply v meziročním porovnání o 1,4 procenta. V Německu zaznamenaly všechny prodejny tohoto typu v kalendářním roce 2001 pokles tržeb o 3,5 procenta ve srovnání s předchozím rokem, připomíná firma.
V nynějším fiskálním roce chce Hornbach otevřít 12 nových prodejních center, z toho osm v Německu a čtyři v jiných zemích. První švýcarské středisko otevře v červenci, dodává zpráva.

-man-

×

Prodej osobních aut v 1.Q poklesl, náklaďáky rostly

Starší článek

IBM investuje rekordní sumu do reklamní kampaně

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více