Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 18. dubna 2002

30. 4. 2002 14:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG




Americká hororová komedie Král Škorpión se díky diváckému zájmu hned po premiéře ocitla v čele žebříčku návštěvnosti kin. O víkendu byla v repertoáru 19 z nich. Zhlédlo ji téměř 19.200 diváků, na tržbách vydělala téměř 2,2 miliónu korun.


Podle statistiky Unie filmových distributorů skončil na dalších místech snímek Harry Potter a novinka Milana Šteindlera Perníková věž. Americkou komedii Miliónový závod odsunula na čtvrté místo.


V první desítce se umístily ještě dva české filmy: Rok ďábla režiséra a scenáristy Petra Zelenky byl pátý a Výlet Alice Nellis desátý.


Král Škorpión vede i tabulky sledující návštěvnost moravských, brněnských a pražských kin. Perníková věž byla na Moravě třetí, v Brně čtvrtá a v Praze šestá.


Žebříček návštěvnosti kin podle Unie filmových distributorů – týden od 18. dubna 2002



Redakce MAM

Další zajímavé čtení