Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na zisku New York Times se podepsal pokles příjmů z reklamy

Redakce MAM16. 4. 2002

Pokles příjmů z reklamy způsobil další propad zisku mediální společnosti New York Times Co. Zisk vydavatele novin stejného jména a listu Boston Globe bez započtení mimořádných položek se v prvním čtvrtletí snížil na 59,6 miliónu dolarů, tedy 39 centů na akcii, z 69,8 miliónu dolarů, tedy 43 centů na akcii, ve stejném období loni. S mírným oživením společnost počítá ve druhé polovině roku, uvádí se v jejím prohlášení.
Analytici dotazovaní agenturou Thomson Financial/First Call očekávali zisk v rozmezí 35 až 40 centů na akcii, samotná společnost počítala se ziskem 34 až 37 centů na akcii. Čistý zisk včetně mimořádných příjmů a poplatků spojených s restrukturalizací činil 54,25 miliónu dolarů, tedy 35 centů na akcii. Příjmy vydavatele klesly meziročně o 5,3 procenta na 737,1 miliónu USD, z toho příjmy z reklamy se snížily o 10,2 procenta na 488,6 miliónu dolarů.
V samotné novinové divizi byly příjmy z reklamy nižší o 9,7 procenta. Společnost však tento pokles částečně připisuje velikonočním svátkům, které jsou pro reklamu nepříznivým obdobím.
Ve druhém čtvrtletí firma očekává zisk v rozmezí 47 až 52 centů na akcii, což je v souladu s odhady analytiků, napsala agentura Reuters.

-čtk-

×

Softbank prodala za 171 miliónů dolarů akcie firmy Yahoo

Starší článek

Šmejc má informovat mediální radu o zájmu MEF Holdingu o Novu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více