Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na 39 procent lidí věří v prosperitu firmy, v níž pracují

Redakce MAM30. 4. 2002

Za dobrou považuje situaci firmy či instituce, v níž pracuje, 39 procent občanů České republiky. Jak dále vyplývá z průzkumu veřejného mínění Sociologického ústavu Akademie věd ČR uskutečněného koncem března, po příznivějším hodnocení v loňském roce to znamená zhoršení situace. V říjnu 2001 totiž hodnotilo kladně situaci své firmy 46 procent lidí.
Určité dílčí potíže firmy, nikoli však existenčního rázu, uvedlo 46 procent dotázaných. Jako závažné charakterizovalo problémy podniku 15 procent respondentů, v tom asi jedno procento počítá s ukončením jeho existence. Zatímco v minulosti hovořili o větších problémech dotázaní pracující v soukromé sféře, letošní výsledky nepotvrzují podstatnější rozdíly mezi soukromou a státní sférou.
Letos poprvé byli respondenti dotazováni na obavy z nezaměstnanosti a očekávané pracovní změny. Ukázalo se, že nezaměstnanosti se bojí 46 procent dotázaných, přitom 18 procent se vyjádřilo jednoznačně. Nejistotu pociťují častěji zaměstnanci v soukromém sektoru, dělnických profesí a ženy.
Změnu náplně své práce očekává v průběhu dvou let 24 procent zaměstnanců, většinou jde o lidi vysokoškolsky vzdělané a ve věku 20-29 let. Šest procent počítá s tím, že převezme vyšší pracovní funkci, také zde jsou to především vysokoškoláci, avšak ve vyšší věkové skupině (30-44 let). Přitom asi třikrát častěji očekávají povýšení muži než ženy. O přechodu k jinému zaměstnavateli uvažuje 17 procent lidí, častěji lidé s nižším vzděláním, v dělnických profesích, ve věku do 45 let a zaměstnanci soukromého sektoru.

-čtk-

×

LIAA zařadili kategorii Scam – Ad

Starší článek

HAMÉ hledá za pomoci Deloitte&Touche strategického investora

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více