Mladí křesťané požadují lepší mediální politiku církve

22. 4. 2002 10:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mladí křesťané požadují vhodnější prezentaci církve v médiích. Zároveň jim vadí, že sdělovací prostředky umožňují přístup k pornografii. Shodli se na tom delegáti druhého celostátního fóra mládeže, které ve Žďáru nad Sázavou probíhalo o víkendu.
„My jsme si vědomi omezených možností, ale přesto v církvi postrádáme cílenější mediální programy, pořady i tiskoviny,“ řekla mluvčí fóra Kateřina Kubíčková. Na druhé straně mladí lidé velmi oceňují podporu, kterou biskupové věnují jejich iniciativám.
Žďárského setkání se zúčastnilo 110 mladých lidí, kteří zastupovali 46 mládežnických organizací, hnutí, diecézních center a řeholí zabývajících se prací s mládeží. Společných rozhovorů se postupně zúčastnilo i sedm biskupů katolické církve. S mladými lidmi se setkal také kardinál Miloslav Vlk.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení