MF Dnes přejímá zpravodajství Financial Times

8. 4. 2002 12:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ekonomická příloha Mladé fronty Dnes nabízí ode dneška zprávy finančního deníku Financial Times. Vydavatelství deníku, společnost MAFRA, se totiž s Financial Times dohodlo na exkluzivní spolupráci.
Aktuální zpravodajství tohoto předního finančního světového deníku bude možné nalézt na první i druhé straně sešitu Ekonomika. Označeny buď logem, nebo zkratkou FT.
Financial Times začaly vycházet v Lonýdně v roce 1884. V současné době se počet jejich čtenářů ve 140 zemích odhaduje na 1,6 milionů.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.