Melodie z filmu Rebelové se vrátily do čela žebříčku prodeje CD

26. 4. 2002 16:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do čela žebříčku nejprodávanějších kompaktních desek se v uplynulém týdnu vrátily melodie z hudebního retrofilmu Rebelové, které se na špici drží už déle než rok. Druhá nejúspěšnější byla hudba z filmu Rok ďábla a na třetí příčce je Daniel Landa s deskou „9mm argumentů“. Novinka skupiny Tata Bojs s názvem Biorytmy, která byla minulý týden první, spadla na osmé místo.
Česká sekce Mezinárodní federace fonografického průmyslu (IFPI) dnes ČTK informovala, že na prvních 40 pozicích se z českých interpretů dále umístili Děda Mládek Illegal Band, Karel Gott, Čechomor, Mig 21, Arakain, Kabát, Kryštof, Leoš Mareš, Těžkej Pokondr, Michal Tučný, Dara Rolins, Kamil Střihavka, Zuzana Navarová, Damiens, Tři sestry a Krakonoš a skupina Holki.
Ruská dívčí dvojice Tatu je čtvrtá nejúspěšnější v českém žebříčku prodeje CD. Ze zahraniční produkce se trvalé oblibě v těchto týdnech těší alba, jejichž protagonisty jsou dále Richard Müller, Celine Dionová, Miroslav Žbirka, Scooter, Shakira, Modern Talking, Anastacia, Alanis Morissettová a nově také Kelly Family.
Oficiální žebříček Top 40 nejprodávanějších alb a výběrů populární hudby české i zahraniční produkce publikuje IFPI na  základě hlášení specializovaných prodejen, které pokrývají téměř polovinu objemu prodeje zvukových nosičů v České republice.

Kompletní žebříček prodejnosti zvukových nosičů v 17. týdnu 2002

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.