Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Makro ČR chce letos zvýšit tržby na 35 z 32 miliard korun

Redakce MAM30. 4. 2002

Společnost Makro ČR, která je největší obchodní firmou v tuzemsku, plánuje letos zvýšení tržeb zhruba na 35 miliard korun. Loni firmě tržby stouply meziročně o pět miliard na 32,03 miliardy korun. ČTK to sdělil manažer pro vnější vztahy Makro Miroslav Kajňák.
V devíti velkoobchodních centrech firmy si loni pro zboží přišlo 800 tisíc zákazníků, asi o šestinu více než v roce 2000.
Firma chystá na červenec v Plzni otevření desátého centra. Rozvoj nabídky má podle Kajňáka směřovat i do čerstvých potravin. Od poloviny února mohou zákazníci Makra, pokud jsou klienty Komerční banky, využívat bezhotovostní produkt Garantovanou platbu.
Na konci března evidovalo Makro již 36 miliónů korun plateb bezhotovostně, zpočátku to byla necelá čtvrtina. Do konce roku by mohlo využít tuto platbu až 40.000 klientů řetězce. “Makro zatím nepředpokládá používání jiných bezhotovostních systémů,” doplnil Kajňák s tím, že v nabídce zůstane systém zaručených šeků.
Komerční banka podle ředitele obchodní divize Vladimíra Jeřábka počítá s rozvojem produktu garantované platby i u jiných společností. Banka investovala do celého systému elektronického bankovnictví do 300 miliónů Kč, model Garantovaná platba přišel téměř na 35 miliónů korun.
Makro ČR je dceřinou společností největší evropské obchodní skupiny Metro AG s ročním obratem asi 21 miliard eur. České Makro je jednou obchodní jednotkou s Metrem na Slovensku. Firma zaměstnává v tuzemsku 2800 lidí.

-čtk-

×

HAMÉ hledá za pomoci Deloitte&Touche strategického investora

Starší článek

Stavební veletrhy v Brně si prohlédlo na 93.000 návštěvníků

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: New Look Media

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více