Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lidé utratí za noviny a časopisy zhruba 100 korun měsíčně

Redakce MAM23. 4. 2002

Průměrná měsíční útrata za deníky a časopisy se v ČR pohybuje kolem 100 korun. V rozmezí od 50 do 100 korun za tištěná média utratí měsíčně 34,2 procenta populace, od 100 do 200 korun 26,1 procenta. Vyplývá to z výzkumu, který Taylor Nelson Sofres Factum provedla v únoru mezi 965 občany.
Nejčastěji lidé kupují denní tisk a časopisy v trafikách nebo stáncích (78,2 procenta). Celkem 36 procent lidí se nejčastěji k tisku dostane zapůjčením či výměnou ve skupině přátel nebo známých. Meziročně se nezměnil počet předplatitelů, kterých je podle TNS zhruba 27,7 procenta. Největší počet předplatitelů mají deníky (40 procent).
Výběr časopisů nebo novin nejčastěji ovlivňuje dobrá osobní zkušenost (82 procent) nebo doporučení blízké osoby (59 procent). Cena je na třetím místě mezi faktory, které ovlivňují výběr tisku (51 procent). Naopak nejmenší vliv na případnou koupi titulu mají letáky (devět procent), reklama v rozhlase (11 procent) či v ostatních časopisech (16 procent).
Velká část respondentů (42 procent) vždy přesně ví, který časopis si jde koupit a ten také v trafice koupí. Do skupiny těch, kteří titul vybírají až v místě prodeje, patří spíše mladí lidé do 29 let a starší nad 60 let.

-čtk-

×

Mediaresearch měří sledovanost již ve 1200 domácnostech

Starší článek

Prezident Havel dnes vetoval zákon o Českém rozhlasu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více