Leo Kirch nepřijde zkrátka, bude placen za vlastní krach

25. 4. 2002 15:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Leo Kirch pravděpodobně uzavře několikamilionovou smlouvu jako konzultant nuceného správce zkrachovalé Kirch Media. Smlouva má podle Financial Times dosahovat výše 2-3 milionů eur. Kirch by měl přispět k efektivnějšímu vyvedení Kirch Media z krize a k vyrovnání věřitelských pohledávek. Obdobná smlouva se údajně připravuje i pro Dietera Hahna, bývalého zástupce Lea Kirche a stávajícího ředitele Taurus Holding. Informace o chystaných smlouvách pro členy vedení Kirch Media pobouřila investory a věřitelské banky, kteří o nich budou jednat v pátek.

-tot-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.