Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Le Monde bude přinášet výběr z The New York Times

Redakce MAM4. 4. 2002

K malé kulturní revoluci se chystá francouzský deník Le Monde, který od soboty začne přinášet každý víkend přílohu s vybranými a nepřeloženými články z amerického listu The New York Times. Jak uvedl ředitel nejprestižnějšího francouzského deníku Jean-Marie Colombani, 12stránková příloha bude zahrnovat výběr článků z neméně prestižního amerického listu, které se týkají světových událostí, ekonomiky, vědy a techniky, kultury a dění v Americe.
“Je nezbytné znát lépe názory a analýzy Američanů, ne proto, abychom je přejímali, ale abychom jim rozuměli,” uvedl Colombani, který po teroristických útocích 11. září zveřejnil v Le Monde na první stránce úvodník nazvaný “Všichni jsme Američané”. Týden po útocích také otiskl v listě stránku z The New York Times.
Před několika lety by podobný krok vyvolal ve Francii, která byla ke Spojeným státům tradičně zdrženlivá, zřejmě rozruch. Situace se však změnila díky tomu, že stále více mladých Francouzů umí anglicky a zná lépe Spojené státy díky cestování, televizi a internetu.
Cena listu i s americkou přílohou zůstane stejná.

-čtk-

×

Rada pro vysílání schválila zprávu o vyváženosti televizí

Starší článek

Odpůrci kouření připravili petici za zákaz tabákové reklamy

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více