Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Internet je nejdůležitějším informačním zdrojem při nákupu IT

Redakce MAM15. 4. 2002

Internet, odborný tisk a reference jsou nejdůležitějšími zdroji informací při rozhodování o investicích do informačních technologií. Vyplynulo to z průzkumu, který na přelomu loňského prosince a ledna mezi organizacemi, které si předplácejí odborný týdeník Computerworld, z relizovala společnost pro výzkum trhu Markent.
Internet při realizaci investic do informačních technologií využívá 89 procent respondentů, odborný tisk 87 procent a reference jsou zdrojem informací pro 68 procent dotázaných.
S velkým odstupem následují veletrhy (44 procent respondentů). Na posledním místě tohoto žebříčku se v průzkumu umístil denní tisk s deseti procenty respondentů.
Z průzkumu přitom vyplynulo, že investice do IT letos vzrostou o 15,5 procenta.
Největší objem investičních prostředků určených na konkrétní IT projekty poplyne do řešení systémové architektury (12,8 miliardy Kč) a vlastního vývoje aplikací (5,5 mld. Kč). Respondenti dále proinvestují 15,3 miliardy Kč nákupem softwaru a 3,2 miliardy Kč rozvojem kabeláže.
Podíl firem využívajících technologie pro vzdálený přístup k vlastní síti vzroste ze 48 na 58 procent a množství firem, využívajících služby ASP (Application Service Providing), se zvýší z pěti na 11 procent.
Průzkumu se zúčastnilo 303 organizací, které odvětvově spadají ze 37 procent do oblasti výroby, z 21 do obchodu a služeb, ze 14 do veřejné správy a ze šesti do finančního sektoru. O relevanci výzkumu pro celý český trh informačních technologií podle tvrzení organizátorů průzkumu vypovídá zjištění, že 53 procent objemu IT investic v ČR učiní v tomto roce právě organizace předplácející Computerworld.

-čtk-

×

Proč Oskar změnil komunikační strategii?

Starší článek

UVDT ke sporu mezi ABC a Stratosférou

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více