Havas na špičce francouzských agentur

12. 4. 2002 18:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší reklamní agentury ve Francii potvrdily své pozice. V porovnání s loňským rokem se pořadí na prvních čtyřech místech nezměnilo. Žebříček vede Havas Advertising France s gross income 434,31 milionu eur. Na druhém místě je Publicis Groupe France s 313,82 mil. eur a nárůstem okolo 11,08 procenta. Třetí pozici si drží TBWA s nárůstem 10,86 procent a gross incomem 212,54 milionu eur. Čtvrtá je DDB s nárůstem 10,95 procent a 202,43 milonu eur. Polepšila si Ogilvy & Mather, když se dostala na pátou příčku se 111,76 miliony eur a růstem 20,31 procenta. O jednu příčku klesla agentura McCann a dostala se na šestou pozici.

-zuj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.