Drahoš je mezi pěti kandidáty na ředitele ČT Brno

8. 4. 2002 12:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mezi pěti kandidáty, kteří prošli do druhého kola výběrového řízení na ředitele brněnského studia České televize, je podle dnešních Lidových novin i Zdeněk Drahoš, dosavadní ředitel ČT Brno, jehož hospodaření bylo jednou z příčin krize ČT na přelomu let 1999 a 2000.
Balvín už jednou Radě České televize na základě výběrového řízení navrhl, aby podpořila další Drahošovo setrvání ve funkci. Rada však nesouhlasila a výběrové řízení bylo vypsáno znovu. Konečné rozhodnutí má padnout podle listu v tomto týdnu.
Do druhého kola prošli podle deníku i nynější šéfdramaturg studia a Drahošův blízký spolupracovník Jiří Florian a producent Pavel Aujezdský.
Funkce je posledním místem v nejvyšším vedení ČT, které zatím generální ředitel Balvín v rámci restrukturalizace nepřeobsadil. Balvín 5 . a 6. března vyslechl spolu s výběrovou komisí 16 uchazečů o vedení brněnského studia. Jméno ředitele by podle tehdejších informací mělo být známo v polovině dubna.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.