Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Doma využívá počítač 40 procent lidí, internet 21 procent

Redakce MAM17. 4. 2002

Dva z pěti obyvatel ČR starších 18 let mohli na konci loňského roku doma využívat počítač. To je o čtyři procentní body více než v roce 2000, kdy počítač doma využívalo 36 procent Čechů. Pracovat s internetem v domácím prostředí mohlo ve stejné době 21 procent občanů, což je meziročně o sedm procentních bodů více. Vyplývá to z průzkumu agentury Dema.
Počet Čechů, kteří doma používají počítač, se během pěti let téměř zdvojnásobil. Dalších devět procent populace navíc koupi tohoto přístroje plánuje. Lidé, kteří počítač nevlastní a ani o jeho pořízení neuvažují, však stále tvoří více než polovinu dotázaných.
Počet osob, které mají doma přístup k internetu, vzrostl za poslední čtyři roky desetinásobně. Dalších 14 procent dotázaných o zavedení internetu do domácnosti uvažuje. Ostatní téměř dvě třetiny populace zatím o přístupu k této celosvětové síti z domova neuvažují, nejčastěji z finančních důvodů.
Největší zájem o koupi počítače projevují mladí lidé, zájem starší generace je minimální. Zájem o pořízení internetu je stejný ve všech věkových kategoriích, opět s výjimkou starších občanů.

-čtk-

×

Vydavatelství Ringier loni v ČR klesly tržby, Super koupit nehodlá

Starší článek

Audi novým partnerem Bayernu Mnichov

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více