DBM bude zajišťovat PR pro Novou Huť

11. 4. 2002 16:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Nová huť si vybrala jako svého PR partnera agenturu Donath-Burson-Marsteller. Podle vyjádření Ivo Čelechovského, tiskového mluvčího hutí, se do výběrového řízení z deseti oslovených PR agentur přihlásilo devět.
Ve dvoukolovém tendru byla poté vybrána agentura DBM. Ta bude mít na starosti zejména projekt, který má podpořit komunikaci Nové huti. Ta se nyní nachází v období zásadní restrukturalizace. PR projekt bude realizován do konce roku 2002.

-rač-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.