Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Carrefour získal licenci na postavičky společnosti Walt Disney

Redakce MAM10. 4. 2002

Francouzský maloobchodní gigant Carrefour podepsal se společností Walt Disney dohodu, která mu umožní vyrábět a prodávat oděvy s jejími postavičkami, jako jsou například Mickey Mouse a kačer Donald. Firma tak získala přístup ke 124 postavám, které bude moci využít u oděvů pro děti do osmi let ve všech zemích, v nichž je přítomna.
Společnost dále uvedla, že dohoda kromě již existujících postav zahrnuje rovněž hrdiny z připravovaných filmů, nezveřejnila však finanční podrobnosti této licenční smlouvy. První oděvy s postavami firmy Walt Disney se od října objeví ve třiceti zemích.
Čistý zisk společnosti Carrefour v loňském roce stoupl podle předpokladů o 15 procent na 1,207 miliardy eur z 1,050 miliardy v roce 2000 a v letošním roce firma očekává nárůst o dalších deset až 15 procent.
Firma Carrefour působí od roku 1997 i v České republice, kde v současnosti provozuje sedm hypermarketů.

-man-

×

Sněmovna potvrdila, že kodex rozhlasu budou schvalovat poslanci

Starší článek

Spor o časopis FTV Premiéra pokračuje

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Atmedia vydává průvodce českým TV trhem

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia připravilo třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více