Louskáček: Nejúspěšnější LBA a Y&R

8. 4. 2002 11:04

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Leo Burnett Advertsing (LBA) a Young & Rubicam (Y&R) byly nejúspěšnějšími agenturami letošní soutěže o nejkreativnější domácí reklamu Louskáček 2001. Slavnostní předávání proběhlo 5. dubna v divadle Milénium v pražské Holešovické tržnici.


Obě agentury získaly shodně devět Louskáčků, každá z nich navíc po jednom zlatém. Leo Burnett v kategorii Print & Poster za kampaň pro Besip, Y&R bodovala s televizním spotem na Antirezin. Nejvyšší a současně jediné ocenění získala ještě Euro RSCG New Europe za sérii rozhlasových spotů na Twist Extreme Tour pro klienta Radiomobil. S velkým odstupem a ziskem tří Louskáčků se umístila agentura McCann-Erickson. Mark/BBDO, Fabrika/DDB a Ledoborec si odnesly po dvou cenách a Ogilvy & Mather, iMachina, Scholz & Friends a Red Cell po jedné. Porota rozdala celkem 35 Louskáčků, 3 zlaté, 8 stříbrných a 24 bronzových. Nejvíce se z úspěchu svých reklam mohl těšit Český mobil, jehož reklamy na GSM síť Oskar si odnesly 7 cen. Louskáček pořádá každý rok Art Director´s Club (ADC) a přihlášené reklamy jsou rozdělené do produktových kategorií. Porota tvořená profesionály z reklamních agentur se člení na hlavní, jež posuzuje všechny práce, a několik specializovaných, jejichž členové jsou odborníci na médium, které reklama využívá. Všechny práce oceněné zlatými a stříbrnými Louskáčky automaticky postupují do evropské kreativní soutěže, kterou pořádá ADC of Europe.



#http://www.louskacek.cz/oceneni.php#+#KOMPLETNÍ VÝSLEDKY SOUTĚŽE LOUSKÁČEK 2001#


#https://www.mam.cz/index.php?s1=1&s2=0&s3=0&s4=0&s5=0&s6=0&m=detail&article[id]=10921000&article[area_id]=10000095&article[sklonuj]=off#-#FOTOGALERIE ČASOPISU M&M Z UDÍLENÍ LOUSKÁČKŮ (více než 300 fotek)#


-jj-


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.