Cenu pro nejlepšího obchodníka roku získal Plus Discount

5. 4. 2002 10:04

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cenu Zlatý dukát 2002 pro nejlepšího obchodníka získal Plus Discount. Mezi dodavateli bylo vyhodnoceno jako nejlepší Hamé Babice a osobností roku se stal ředitel GfK Praha a viceprezident Svazu obchodu Michal Ševera. Ceny oceněným firmám a osobnostem včera předalo vedení časopisu Moderní obchod, který ceny uděluje již sedmým rokem.
Porota vybírala i firmy ze Slovenska. Nejlepším obchodníkem Slovenska se stala Jednota SD Nové Zámky, dodavatelem roku je topoľčanský pivovar Topvar a osobností porota zvolila předsedu představenstva Jednoty SD Bratislava Adriána Ďurčeka.
Vítěz české kategorie obchod Plus Discount ze skupiny Tengelmann letos otevře v ČR již 100. prodejnu. Mezi zákazníky je podle Moderního obchodu Plus Discount oceňován kromě nízkých cen především kvůli přehlednosti prodejen. Dodavatelé zase cení firmu kvůli vysoké platební morálce a spolehlivosti při odběru dohodnutého množství zboží. Loni vzrostly tržby Plus Discountu na 9,9 miliardy korun.
Oceněný dodavatel Hamé Babice vyrábí 935 výrobků z masa, zeleniny a ovoce pro domácí trh a 386 produktů pro export. Tržby firmě loni vzrostly o šest procent na 3,248 miliardy korun.
Slovenské družstvo Jednota SD Nové Zámky patří mezi deset největších slovenských obchodníků. Jeho tržby v roce 2001 vzrostly na 2,3 miliardy slovenských korun. Firma působí na jihozápadě Slovenska.

-man-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.