Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Philips a Yahoo! zajistí část zpravodajství ze Světového poháru

Externí autor5. 4. 2002

Nizozemská elektrotechnická společnost Philips Electronics NV začne spolupracovat s americkou internetovou společností Yahoo! a Mezinárodní fotbalovou federací FIFA. Smyslem spolupráce je hlavně přenos části zpravodajství z letošního Světového poháru ve fotbale.
Služba se bude nazývat Philips Matchcast a bude přístupná všem sportovním fanouškům prostřednictvím internetové stránky FIFA World Cup. Firmy přitom nabídnou pouze dílčí služby, jako například statistické údaje o zápasech anebo měření času.
Mluvčí společnosti Philips upřesnil, že kontrakt nebude hned od začátku ziskový, je ale součástí dlouhodobé strategie, kterou se firma nyní snaží prosazovat. Philips už ze stejného důvodu uzavřel podobné aliance také se společnostmi AOL Time Warner nebo Nike.

-čtk-

×

Začíná vycházet další časopis s informacemi o knižních novinkách

Starší článek

Společnost AOL Time Warner prodala dluhopisy za šest miliard USD, čekala čtyři

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Hudba mladé lidi u televize neudrží. Óčko sází na lákavější formáty

Óčko vsadilo na lákavější formáty a cílení na různé skupiny posluchačů. Generální ředitel Štepán Wolde chce také dovršit přerod…
24. 1. 202123. 1. 2021
Média

Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let

Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel…
23. 1. 202123. 1. 2021
Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202123. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více