Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vyjednávání s odbory spěje v České televizi k závěru

Externí autor4. 4. 2002

Vyjednávání kolektivní smlouvy v České televizi patrně skončí dohodou. Exministr dopravy Petr Moos, který řídí jednání mezi odbory a vedením tohoto veřejnoprávního média, řekl, že obě strany se snaží najít kompromis. “Můžeme říci, že se vyjednávání blíží k závěru,” uvedl s tím, že usiluje o uzavření vyjednávání do 12. dubna. Po tomto termínu hrozily odbory stávkovou pohotovostí, ta je však podle Moose nepravděpodobná.
“I kdyby k dohodě nedošlo, můžeme požádat o prodloužení termínu. Termín stávková pohotovost v jednáních ani jednou nepadl,” uvedl. Podrobnosti o kolektivní smlouvě nechtěl zveřejňovat stejně jako mluvčí televize David Jirušek.
Odboráři usilují o zachování třináctých a čtrnáctých platů a plošnou valorizaci, management televize v čele s generálním ředitelem Jiřím Balvínem však tvrdí, že na zvyšování mezd nemá a že výše odměn závisí na hospodářském výsledku firmy. Na mzdy se v rozpočtu ČT počítá s 688 milióny korun. Požadavky odborů vyčíslil Balvín v zimě na 100 miliónů korun.
Odbory získaly v ČT vliv během krize v tomto médiu na přelomu let 2000 a 2001, kdy řídily stávku zaměstnanců nesouhlasících s managementem ředitele Jiřího Hodače. Balvín se stal Hodačovým nástupcem a připravil restrukturalizaci ČT.

-čtk-

×

Winterthur v České republice končí

Starší článek

Soud zakázal na návrh CME přeměnu CET 21 z s.r.o. na a.s.

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více