Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Provozní ztráta UPC loni klesla na polovinu

Externí autor2. 4. 2002

Provozní ztráta nizozemské společnosti United Pan-Europe Communications, která je podle počtu zákazníků největším kabelovým operátorem v Evropě, klesla podle neauditovaných údajů na 162 miliónů eur z předchozích 363 miliónů. Oznámila to dnes firma a dodala, že její tržby stouply na 1,379 miliardy eur z jedné miliardy v roce 2000.
Provozní ztráta tak byla nižší, než očekávali analytici, kteří ji podle průzkumu agentury Reuters odhadovali na 185 až 195 miliónů eur. Auditované výsledky zveřejní společnost během dvou týdnů.
Hluboce zadlužená firma se v současnosti snaží přeměnit 7,5 miliardy eur v dluhopisech a preferenčních akciích na majetkové podíly. Tento krok by sice snížil hodnotu podílů současných akcionářů o zhruba 90 procent, umožnil by však také obnovení životaschopnosti společnosti.
Společnost je se zhruba 370.000 zákazníky největším poskytovatelem kabelové televize rovněž v ČR. Do skupiny UPC ČR patří firmy Kabel Net a Dattelkabel.

-čtk-

×

Novináři mohou získat cenu za článek o česko-německých vztazích

Starší článek

Internetová reklama v Británii rostla, ostatní typy klesaly

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více